Reklamace zboží
Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno u společnosti GEPO, s.r.o. a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době 24 měsíců ode dne zakoupení zboží.
Ke každému zboží zakoupenému ve společnosti GEPO, s.r.o. je při jeho dodání kupujícímu přiložena faktura (prodejní doklad), která slouží zároveň jako záruční doklad.
Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat následující:
- zda se jedná o výrobek, který byl objednán (pokud se jedná o výrobek, který nebyl objednán, zboží nerozbalujte, neotvírejte, jinak nebude možné ho vyměnit)
- zda je výrobek v neporušeném stavu, tedy zda nemá zjevnou vadu
- zda fungují všechny jeho jednotlivé části
Záruka se nevztahuje na vady zboží způsobené nesprávným používáním, skladováním nebo poškozením zboží kupujícím. Obal a obsah výrobku nesmí být mechanicky poškozen (mechanickým poškozením se rozumí takové poškození výrobku, které nemohlo vzniknout běžným používáním výrobku na účel, pro který byl vyroben).
V případě zájmu o reklamaci nás, prosím, kontaktujte nejdříve telefonicky na +420 704 574 440 nebo e-mailem na obchod@topdraci.cz. Popište nám problém, případně si vyžádáme fotky problému.
K odeslání zásilky máte následující 2 možnosti:
- odeslat ji na sběrnou adresu na vlastní náklady:
-
Na uvedené adrese není sídlo firmy, ani prodej draků, a také není možné vyzvednutí objednávky na této adrese! Je to pouze adresa pro sběr zásilek na vrácení zboží!
Martin Šedenka
Ladislava Hosáka 1006/23
700 30 Ostrava
Česká Republika
-
- kontaktujte nás na mailu obchod@topdraci.cz s požadavkem, že nám chcete vrátit zboží a zašleme Vám etiketu pro PPL, kterou nalepíte na zásilku a zanesete ji na kterýkoli PPL Parcelshop nebo PPL Parcelbox.